Być może Ty też tak miałeś – kilka lat po tym jak wpadłeś na genialny pomysł produktu “robiącego różnicę” słyszysz o startupie z kosmiczną wyceną realizującego “Twój” pomysł. Myślisz sobie: “nigdy więcej”. A rok później sytuacja się powtarza.
W środowisku produktowym mówi się, że pomysł jest tyle wart tyle co jego realizacja.
Jak zatem przejść od pomysłu do realizacji nie tracąc przy tym czasu i pieniędzy?
Jakie czynniki wpływają na to, czy mój produkt odniesie sukces?
Jakich częstych błędów powinienem unikać budując produkt?
Na te pytania odpowiem dzieląc się przykładami z budowy fincastly.com, który pomimo dobrego startu nie podbił rynku.
Nawet jeśli sam nie planujesz w najbliższej przyszłości realizować “czegoś swojego”, to mam nadzieję, że dzięki tej prezentacji zdobędziesz nową perspektywę i będziesz mógł dostarczyć jeszcze więcej wartości w projekcie w którym aktualnie pracujesz.